Tuesday, April 29, 2008

I Am A Bitchy Slut

Sigh. Recently I have countless of love bites ant bites all over my body. So itchy that I can die! Am I so sweet that even ants can’t get enough of me? Or could it be lice??? And do you know that the word “lice” is actually plural and that the singular is louse? LOL. I never knew!

A recapitulation on what had been going on in my life for the past whole week.


1. Lepak at Mid Valley with darling loo.

The last time I went to MV was probably few months back, and the last time I saw him was like, 2months ago?



It’s Gelato Fruity! Mosaic-ed because, erm, it’s fugly? He complained that his eyes appeared single-lid, so I didn’t wanna embarrass him! And also, if you’ve noticed, my cleavage is also mosaic-ed. Seriously, not that I have one, but because my bra was showing! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.



Bimbo loo who goes shopping with 3 Nottingham ladies (me excluded XD). To tell you the truth, he only hangs out with girls. So gay. Sigh.




2. Malacca jonker walk with a ahbeng looking guy.

Proof of his ahbeng-ness: the necklace! After which I complaint, he stared down innocently at it and lied that it was a present from a girl. Wtfreak.



Trust me, I don’t really fancy prawns. Just trying to find something to pose with. LOL? But hey, I heart the cendol and ais kacang! Tell me you are drooling already?


We can add as much gula melaka as we want. So sweet!

This is not a fake smile alright? =)


Melaka Islamic Museum??? Mehhhhh.


I have to post up this cause my legs look so skinny!


And here’s a second proof of ahbeng-ness. Hiak hiak hiak.


3. Dressing up like a pregnant auntie.

According to Jess, this looks 3months pregnant.


While this, looks 5months pregnant -_____-


Me likey apple pie!


And fries, with at least 4packets of chilli sauce.


How I look like when mum shoo-ed me away, saying that I was being a nuisance there.


And then she stole my fries!!! What kinda rule is that???


4. Playing basketball with ahbeng (again?) and baobei.

In this case, it is not the real basketball, but rather the shooter machine.

Baobei the good player. I’m so obsessed with the game dy. Someone, please bring me there again!

5. Paying a visit to Medan Ikan Bakar.

2 of us actually ate this much. No wonder my face becomes so BIG. And ROUND. Wtfreak.


Ahbeng-ness proof number3: the ring. Who cares? I say it looks ahbeng on him!


It indirectly means I have to start acting like a lala lian in order to match him. See? Act cute lo.


6. McD breakfast with my babes.

My tired look in the morning. Hmm, not a very flattering pic of Jess. Sorry XD


The little bimbo who was shopping deprived. I had to take her go shopping and guess what? I ended up buying more -_____- Okok, start vowing to myself that I AM GONNA STOP SHOPPING FROM NOW ON!



By the way, my Juicy Couture Seven Boyshorts had arrived! It’s amazingly cute and pretty awesome! Too bad it’s the wrong size for me cause my butt is too gigantic to fit X( M size. Fits 26-27”. Brand new and never worn. Just in case anyone is interested in buying them. They come in a beautiful box! =)

Front view.


Back view.


The seven cutie boyshorts.


Oh, another news for you. My babes have come to a conclusion today:

They were actually discussing whether I should be a bitchy slut or a slutty bitch, after which they decided bitchy slut would be better as I am more of a slut than a bitch.

Why are my girlfriends being so kind to me???


*utterly touched and cries*

20 comments:

UncleJosh said...

>.< why such profanity? >.<

if he's ahbeng kenapa keluar dengan dia?
haha :)

oh well... got real smile ler.. must be happy :)

Copykate said...

ask jess. she was the one who wrote it and made me pose with it!

cannot go out with ah beng is it? must go out with refined gentleman? mehhhhhh. LOL.

joshuaongys said...

hahahahha!!!!! I have to post up this cause my legs look so skinny!

means originally ur legs are not skinny??

copydog said...

kanasai mu....lu ingat lu sangat cantik kah?? love bite...u bite urself 1 arr? wah...geng loh..how come u can bite all over ur body arr? teach me plz...i call u senshe...y u always look naive when taking pic?? sikit pun tak naif, malah sangat kanasai...OPPS....tak boleh cakap orang kanasai...sebab ah, lu ada tengok along kah? nanti gua jadi kanasai pula..KEKEKE...soli yah...english gua tak gitu baik, ape tu bitch?? oh..anjing betina yerr??? harr?? kenapa ada orang tak nak jadi, nak jadi anjing. anjing beliaran di kampung pun sangat terlampao lebih sexy, cantik, ayu, cute, lamping than u...woof...woof...anjing campur cate...woo...uncontrol mitosis happened.i noe..i noe... bcoz d bikini tat u wear is carcinogenic...u noe wat is carcinogenic?? go n check dictionary lah...

Simon Seow said...

You mum doesn't seems too happy with all your camwhoring.

bacterium said...

well, the truth is, you can only find ah beng left in M'sia.

the rest.. they have either migrated or left somewhere else for good.

slutty bitch sounds better. :P

Copykate said...

joshua: sometimes my legs look shorts and ugly in picture wat XD

copydog: hmm. . funny comment. HAHAHAHAHAHAHAHAHA. *speechless*

Copykate said...

simon: that's not true! she has so many pictures of herself in her phone also! hmph!

bac: but u r not ahbeng eh? XD yea i tot slutty bitch sounds better. dun wanna be a slut! X(

bacterium said...

he's more gay than ah beng. pink shirt. >.<

craps, your mom is hot.
i'm outta here.

Copykate said...

pink shirt is not beng! dun u have any pink shirt? jeez. maybe i should get you one for ur birthday then! lol

bacterium said...

pink is a definite no-no.
only gays wear pink..

hey.. you look so much like your mom. did they clone you out from a lab in siberia?

Copykate said...

aww, how could u say that! alright, now i've made up my mind to buy u a pink shirt as ur bday present XD

guess what, i only look like my mum when i have my make up on. with my glasses, i look totally like my dad.

bio teacher said...

Now I know dat ur inheritance is affected by specs and makeups...

Robb said...

u use the same amount of chili sauce with me for the fries. XD

Copykate said...

bio teacher, my inheritance?

Copykate said...

robb, really?? gawd coz we're cool people! XD

alvincheng said...

yummy

Ron Jerem Lee said...

looks like u only eat McD.....-_-"

Copykate said...

alvincheng =)))

Copykate said...

ron jerem lee, i don't eat mcd only k! lol wtfreak