Wednesday, June 20, 2007

The Little Book Of Wanking

Good news. I got back my JPA offer letter from the poliklinik this morning! Thank God! XD

Pizza Hut lunch with Jess, Henry and Mavin! We ordered 4 sensasi set, each different flavours.



I realized that my fingers are really long XD



On the way to Popular by Bus no.11. Wait for me la!



Tell me you aren’t interested in these books? There are a few more like “The Joy of Pissing”. Here’s a lyrics I got from “The Little Book of Wanking”:



Jingle Bell

Wankers all Wankers all
Careful how you go
There’s no shame to play the game
Just don’t keep it all on show
Ho!

Wankers all Wankers all
Careful how you go
Come and have some festive fun
With Rudolph in the snow
Ho!

I wonder who created this song. Well, I just thought I should share this funny song with you guys. I meant no harm k? LMAO



Anyway I did a test from ePop Magazine. Wanna know who do you miss the most? Try this if you understand Chinese!



你对谁念念不忘?

1. 假如你现在非常疲累, 但又有很多工作没有完成, 你会怎样做?
A. 喝杯咖啡来提神---3
B. 和别人聊感兴趣的话题, 让自己精神振奋一些---2

2. 同学聚会你都会参加吗?
A. 一定会参加---4
B. 有空的话就去---5

3. 身边的人借了你的什么东西会令你一直记着?
A. 书---4
B. 钱---5

4. 如果你在路上迷路了, 你会用什么方法回来?
A. 打电话找朋友们求救---7
B. 直接搭德士---6

5. 你现在的手机里, 有小时候认识的人的电话号码吗?
A. 有一些---7
B. 完全没有---6

6. 每次到一个新的地方, 你首先关注的是什么?
A. 当地的美食---8
B. 当地的风景名胜---9

7. 你比较喜欢下面哪种水果?
A. 橙---8
B. 士多啤梨---9

8. 你到现在为止, 有很多喜欢的人吗?
A. 的确是比较多---9
B. 不是, 是很专一的类型---11

9. 现在有很多形状图案给你选择, 你觉得你会选择哪一种图案?
A. 圆形, 弧形等柔和的封闭曲线---10
B. 三角形, 菱形或者未封闭曲线---14

10. 你会看自己小时候写的日记吗? 看的时候有什么感想?
A. 比较少看, 会觉得太幼稚了, 每次看到都会爆笑---12
B. 会偶尔拿出来看, 觉得小时候的事情很有意思---11

11. 你曾经想过要参与小学同学聚会吗?
A. 想过要主办小学同学聚会---12
B. 没有这样想过, 但如果有人邀请的话大概会去---13

12. 你最想和怎样的人做朋友?
A. 很单纯没有心机的人---15
B. 和你志趣相投最重要---14

13. 你小时候的记忆力主要来自于?
A. 靠自己记得---15
B. 家人告诉自己---14

14. 你会以结婚为前提来谈恋爱吗?
A. 会---B
B. 不会---A

15. 你觉得现在的生活里, 让你不愉快的事情是什么?
A. 人际关系很冷淡---D
B. 人们交往太讲求利益---C



分析:

A 型人- 追不到的恋人
你最念念不忘的人, 是你没有追求到的人. 这样的人是最让你着迷的, 可能你有了新的交往对象以后, 也会对这个人念念不忘. 因为你是一个完美主义者, 而且对于爱情, 总是因为得不到所以才不知道缺陷在哪里, 于是就会在自己的意识里, 不断美化对方和这段感情.

B 型人- 最近失去的
你是一个失去后才会觉得后悔的人, 所以你最念念不忘的人不是别人, 是最近失去的人. 例如: 上一个恋人, 你会因为失去而懊恼布衣, 但凡是因为你自己的原因而失去的人, 你就会一直记挂着他们, 却忽略了你身边的人, 所以经常会顾此失彼.

C 型人- 初恋情人
最让你念念不忘的人是你第一次喜欢的人. 对你来说, 爱情一旦长久了, 就会失去最初的滋味. 你所喜欢的爱情是朦胧而若即若离的. 所以第一次喜欢的人, 带给你的感觉是任何人都没有办法取代的. 就算你忘记了他的姓名和长相, 都会一直记得那时的事情和感觉, 是真正让你念念不忘的人.


D 型人- 儿时玩伴
你念念不忘的人是你小时候的玩伴. 你是一个有感情洁癖, 但又很害怕孤独的人, 你经常会因为周遭的一些事情而感到失望, 最害怕的是自己的热情换来别人的冷漠. 所以, 对于你来说, 小时候玩伴那种毫无心机的坦白友情是最珍贵的. 你很珍惜身边的人, 但是也要懂得选择值得信任的人才对.


I am C type, nian nian bu wang my fist love. When I saw the result I was like, “Wow, how could it be so accurate?!” Kekeke. Now that you’ve done my test, you must tell me your answer through your comment! You know how long I took to type this? *tired* X(

7 comments:

Copykate said...

oh, i forgot something. it's written there 97% of men wank. 3% got no hands. LOL

AndrewC said...

D!! I ROCK. This thing rocks

N!cky said...

how come after no.5 become no.1 again??

Anonymous said...

i look suckly suckly ugly. who cares? i am that ugly.

-jcjessjessiejessica-

Anonymous said...

i look suckly suckly ugly. who cares? i am that ugly.

-jcjessjessiejessica-

Copykate said...

andrew: D really tells about u. so accurate! XD

siao: i juz changed it. din noe there was error in the numbering and i cudnt on9 for days in kl X(

jez: nah u dun look ugly. if u're ugly then i'm what? kekeke

N!cky said...

shud give me a call in KL, then I'll bring u a comp :P